پرداخت و ارسال سفارشات

پرداخت مبلغ سفارش

1- مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ:  شما به صورت اینترنتی یا کارت به کارت می‏‌توانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله پرداخت و ثبت سبد، روش پرداخت خود را انتخاب کنید.

همگی کاربران کلیک طب می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب می توانند هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت کلیک طب برای همه کاربران وجود دارد.

 2- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ:  شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت کلیک طب، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

هم اکنون بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.

3- آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟

پاسخ: بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی مرکز امور مشتریان کلیک طب به مشتری اعلام خواهد شد.

 4- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ:  گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 5- آیا می‌توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ:  در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

 6- آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ:  خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی کلیک طب از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

 7- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت کلیک طب امن است؟

پاسخ:  پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با این وجود نه تنها برای خرید از کلیک طب که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar) در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

– توصیه میشود برای ورود اطلاعات کارت خود از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

 ارسال سفارشات

1- سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟

پاسخ:  در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز یا تیپاکس ارسال می‌‏شوند. تحویل سریع ویژه با پیک موتوری سفارش‌هایی است که محل تحویل آن ها تهران است .

همچنین سفارش‏‌هایی با آدرس تحویل تهران در صورت درخواست مشتری، می‏‌توانند با پست سفارشی، پیشتاز یا تیپاکس ارسال شوند.

 2- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ:  هزینه‏ ارسال بسته به تهران در حال حاضر مبلغ 40 هزار تومان با پیک موتوری، و مبلغ 40 هزار تومان ارسال با پست پیشتاز به تمام شهرهای ایران میباشد.

 3- آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

پاسخ:  زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران پس از تحویل به تیپاکس، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است. بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

درباره سفارش‏‌هایی با آدرس تحویل تهران، شما می‏‌توانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت سفارش در مرحله آدرس و شرایط ارسال، اعلام کنید. کلیک طب همه تلاش خود را می‏‌کند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد. با این وجود به دلیل مسائل مختلف مانند برنامه زمان ‏بندی ارسال در کلیک طب و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص برای کلیک طب مقدور نیست.

 4- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌کشد که به دستم برسد؟

پاسخ:  زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.

زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران پس از تحویل به تیپاکس، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است.

بیشتر سفارش‏‌هایی که در روزهای کاری تا ساعت 15 ثبت شوند در همان روز امکان تحویل دارند. همچنین سفارش‏‌هایی که بعد از ساعت 15 ثبت می‏‌گردند در اولین ساعت‌های کاری روز بعد تحویل می‏‌شوند.

هماهنگی‌های لازم در مورد تاریخ و زمان تحویل سفارش، قبل از ارسال از طرف کلیک طب با مشتری (تحویل گیرنده سفارش) انجام می‏‌شود.

 5- می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌ام با مراجعه به کلیک طب به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

پاسخ:  از آنجا که کلیک طب یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ می باشد، تحویل حضوری سفارش در محل کلیک طب امکان‌پذیر نیست.

 6- تحویل سریع تهران در چه محدوده‌ای امکان‌پذیر است؟

پاسخ:  برای تمام مناطق داخل شهر تهران امکان ارسال سریع وجود دارد.

 7- سفارشات چه زمانی به تیپاکس یا پست تحویل داده می‌شود؟

پاسخ:  همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد تیپاکس مستقر در محل پردازش سفارشات کلیک طب می‏‌شوند.

 8- آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز یا تیپاکس ارسال شده رهگیری کنم؟

پاسخ:  بله، برای اطلاع از وضعیت لحظه‌ای مرسوله پستی خود می‌توانید به سایت شرکت پست به آدرس https://tracking.post.ir رفته و کد مرسوله خود را در کادر کد رهگیری مرسوله وارد نمایید.